Wednesday, May 1

Maybelline - Colossal Volum' řasenka


























Poté, co jsem si vyzkoušela všechno možné (viz třeba tady a další články na toto téma ještě budou), jsem se vrátila ke své oblíbené značce řasenek - Maybelline. Nevím jak vy, ale já i když najdu něco, co mi sedí, mám chuť pořád zkoušet nové věci. Protože co kdyby to bylo něco lepšího, žejo. Takže návrat ke kolosálce, což byla jedna z mých prvních řasenek, byl jako návrat ke starému příteli :D.




























Kartáček je takový klasický, trošku větší, ale manipuluje se s ním v pohodě. Oceňuji už i to, co jsem v minulosti přehlížela a brala jako samozřejmost - když se kartáček vytáhne tak na něm není tuna barvy a není slepený. Na řasy si dávám většinou dvě vrstvy, ani po více vrstvách nežmolkovatí, neslepí. Řasy spíš prodlouží než natočí, ale s tím se dá pracovat.

Jediná menší nevýhoda je, že spodní řasy "pouští barvu", takže pak vypadám, jako když mám jemné kruhy pod očima. V tomhle případě za to ale nemůže řasenka, stává se mi to skoro u všech.

Koupila bych si ji znovu?
Určitě.

Za mě hodnocení 8/10.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...