Tuesday, August 6

Obarvení z tmavě hnědé na červenou

Dneska bych se ráda s vámi podělila o zkušenosti s odbarvováním a následným barvením vlasů. Jde pouze o moje zkušenosti a tipy, nejsem kadeřnice a nejspíš nedělám všechno úplně správně.. ale třeba to někomu pomůže :).
Většinou kolem doby prázdnin mě chytne touha obarvit si vlasy nějakou zářivou barvou, tenhle rok to bylo asi už po třetí. Takže jsem vychytala největší "mouchy" a výsledek byl nejzářivější, jaký jsem kdy měla.





★ První a podle mě nejdůležitější věc - pořídit si kvalitní odbarvovač. Vážně, jestli máte tmavé vlasy nemá smysl si nalhávat, že barva chytne i tak. V lepším případě vaše vlasy chytnou pouze červený nádech, v tom horším se obarví kořínky a bude to vypadat vážně zajímavě. Stejně jako nemá smysl používat příliš slabý odbarvovač, jako třeba některé Garnier Naturals a podobné, které vlasy pořádně neodbarví a aplikace se stejně musí opakovat, takže se vlasy jen víc a víc trápí.
Záleží na délce vlasů, já raději beru dvě krabičky silného zesvětlovače, abych to stáhla všechno a důkladně, a pak jednu nějakého slabšího, který by měl vychytat žluté odstíny a případné zapomenuté vlasy.

A tady se pochlubím s krásnou ukázkou výše zmiňované chyby - koupila jsem si tenkrát myslím Syoss červenou, kde vzadu na obrázku byla i tmavě hnědá. Jakože ji to obarví i bez odbarvení.. tak to se samozřejmě nepovedlo a navíc se mi obarvily značné odrosty.. a nakonec jsem stejně musela pro odbarvovač a všechno znovu.















★ Je třeba počítat s tím, že když odbarvujete tmavé vlasy výsledek nikdy nebude takový, jako na krabičce.. mám na mysli ty platinové odstíny. Alespoň mně to pokaždé chytá do žluta případně oranžova, ale nakonec to po výsledném obarvení červenou vidět není. Jen abyste se nelekaly.. při poslední fázi sušení odbarvených mě viděl táta, a ten děs v očích byl k nezaplacení :D.

★ Takže pokud máte úspěšně odbarveno je na čase barvit. Barvu bych na vlasech nechávala v závislosti jestli je to spíš tmavá červená nebo zářivá červená. Ty tmavé budou na odbarvené vlasy chytat hodně rychle, takže nakonec byste mohly skončit s tmavější barvou, než jste původně zamýšlely. (už se mi to také stalo)

★ Je možné, že konečky budou chytat hůře, takže tentokrát jsem nabarvila celou hlavu a pak jsem konečky dobarvovala. Stejně na nich barva drží špatně, nejspíš proto že už jsou příliš roztřepené.

★ Červená je jedna z barev, které se vymývají nejrychleji. Takže každé mytí hlavy je spojeno s červenou vodou, červenými ručníky, jen na vlasech té červené ubývá. Proto je dobré pořídit si prostředky prodlužující trvání barvy.

★ Ideální by bylo celé to odbarvování a barvení rozložit do několika dnů, i týdnů, protože co si budeme povídat - vlasy po tomhle budou dost zničené. Taky omezuji mytí hlavy, kdybych si je myla obden jak jsem byla zvyklá, barva by vydržela tak dva týdny :/.

★ A teď k tomu co jsem použila: všechny produkty jsou nahoře na obrázku, Syoss zesvětlovač je vážně dobrý a taky vážně agresivní, už dlouho mi při barvení takhle neslzely oči.. na druhou stranu Color Mask od Schwarzkopf mi s barvou nic neudělal, použila jsem ho na již zesvětlené vlasy, a žlutých odstínů mě nezbavil, už bych ho nekoupila. Na první obarvení červenou jsem použila Syoss Oleo Intense a překvapil mě, jak zářivou barvu udělal a navíc po něm byly vlasy hodně lesklé. Obyčejný červený Syoss jsem použila na konce vlasů, ale stejně se to vymývá moc rychle.

A tady máme současný výsledek, jak to vypadá na sluníčku. Je to focené hned po obarvení, takže konečky vypadají příííšerně, já vím, ale po pár zábalech a maskách je to už lepší, i když samozřejmě ne dokonalé.

















No, a to je tak všechno, co mě k tomu napadá :). Prázdniny mi k těmhle experimentům připadají nejlepší, protože když něco zkazíte, dá se to ještě nějak překousnout, než když každý den chodíte do školy.. Ale taky je dobré mít v pohotovosti připravenou hnědou barvu, kdyby to dopadlo úplně katastrofálně :D.

A co vy, máte s tímhle zkušenosti?

2 comments :

  1. já mám oříškově hnědé vlasy,a zrovinka dneska jsem se je pokoušela obarvit na černo. No byl to propadák,barva příliš nechytla a řekla by jsi asi,že vůbec, mě se ale zdá, že jsou trochu tmavší a z lískových oříšků mám barvu stromové kůry. Každopádně jsem takový ten človíček, co věří na osud a už před barvením jsem byla hodně na vážkách Takže další barvení pro mě už napřipadá v úvahu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tedy to jsem ještě neslyšela, že by nechytla černá :). Ale jednou stranou je to asi dobře, jak je to jednou černá je to navždy černá a těžko se jí člověk zbaví. Já už bych do ní nešla, bohatě si vystačím s tmavě hnědou :).

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...