Sunday, July 21

Avon: Mega Effects řasenka


























Avon se rozhodl, že udělá revoluci v dosavadním způsobu nanášení řasenky, a se svou novinkou vstoupil na trh ve velkém. Nejenže řasenky dal k otestování několika vybraným bloggerkám a jejich čtenářkám, také uspořádal velkou giveaway na svém facebooku, abyste nemusely kupovat zajíce v pytli, a takhle nezvyklou řasenku si mohly ozkoušet zdarma. Tak jsem se ke své řasence dostala i já. A protože mi přišla poměrně rychle, mám za sebou už několik dní testování a mohu se s vámi podělit o své dojmy.




















































Nejprve si dáme pár obrázků, ať si tu nádheru taky můžete pořádně prohlédnout :). Balení je to opravdu nezvyklé, nejprve jsem trochu bojovala s otvíráním, ale jak se v tom získá cvik, jde to jako po másle.


























Takže když vydolujete kartáček zjistíte, že samotný kartáček až tak nezvyklý není. Střídají se kratší a delší štětinky, a je v něm malá prohlubeň, takže dobře opisuje tvar oka a dostane se až ke kořínkům.


























V černé části se ukrývá náplň a taky štětinky, které odstraňují přebytečnou vrstvu řasenky.


























Násada lze ohýbat, osobně v tom nevidím žádnou výhodu, k řasám se dostanu i když mám kartáček v rovné poloze. Ale možná to někomu usnadní aplikaci.


























A tady je porovnání velikosti, protože v Avonské reklamě řasenka vždycky vypadala až téměř obludně velká. Takže ne, ve skutečnosti je poměrně malá, i kartáček se nedrží současného trendu mega obřích kartáčků.

Tolik k fotkám a designu řasenky. Ale jak se s ní "řasenkuje"? A je opravdu tak revoluční?
Předně k tomu celému tvaru a držátku - řasenka se aplikuje stejně dobře, jako kterákoliv jiná. Dostanu se s ní i do koutků oka i ke kořínkům. Bohužel mám tendenci si čmárat i na kůži oka, ale za to nemůže řasenka, žejo.. Kartáček nabere dost barvy, aby mi to vystačilo na horní i dolní řasy. Čím se kartáček liší od těch, se kterými jsem dosud přišla do styku, je tvrdost štětinek. Což je celkem výhoda, jelikož se s ním řasy zároveň krásně rozčesají. Při jedné vrstvě vytvoří řasy, za které by se nemusela stydět ani mrkací panna, a vydrží mi celý den. Jen pozor, při vrstvě druhé má tendenci lepit se, dělat cucky a vypadá ne moc dobře.
Ještě jedna věc - pokud chci mít řasy namalované opravdu dobře, musím si s ní trochu pohrát, není to nic ve stylu "jednou přejet řasy a jít".
Ovšem je to takový zázrak, abych zahodila svoje dosavadní řasenky a používala jen tuhle a žádnou jinou? To asi ne, je to dobrá řasenka, ale ne výjimečná.

Hodnocení: 7/10

A co vy? Láká vás?
Před






















A po. Ovšem jde o 2 vrstvy, proto vypadá poněkud cuckatě a slepeně.


2 comments :

  1. Máš úžasný řasy i bez řasenky:D. A jinak mě teda absolutně neléká, ale jako marketingovej tah to je zřejmě dobrý :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé děkuju :). To jo, věřím, že si to spoustu slečen a paní koupí jen kvůli tomu, aby tu "úžasnou" novinku vyzkoušely.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...