Tuesday, June 10

Recenze - Skinoren: funguje? A jak?

  Myslím, že nemá smysl dělat nějaké dlouhé úvody, protože většina ví, o čem je řeč :). Spíš vám řeknu, jak jsem se k němu dostala já, ačkoliv to pro mě byl ještě před dvěma měsíci naprosto neznámý pojem.
  Stejně, asi jako spoustu dalších lidí, jsem si přečetla článek o Skinorenu na blogu Bald and Pale, a pak už stačilo navštívit příslušnou lékárnu. Zvažovala jsem jestli zvolit kamennou, nebo spíš internet, ale i když jsem našla krémy kolem 150 korun, poštovné to stejně nakonec vyhnalo na stejnou částku, jako u nás v lékárně. Tedy 250 korun. A mohla jsem začít mazat.
recenze skinoren krém
  Co to vlastně je?
  Jak vidíte na tubičce, krém v sobě obsahuje dvacetiprocentní kyselinu azaleovou, která má být to pravé pro boj s pigmentovými skvrnami a akné. Obsah je 30 g, což je oproti běžným krémům méně a s cenou kolem 250 se to řadí spíš k těm dražším krémům. Jasně, já vím, že 250 není nějaká zásadní částka, ale krém mi vydržel cca měsíc a půl, kdybych ho používala více, mám ho opravdu na měsíc. A pokud zjistíte, že vám funguje, musíte si ho kupovat každý měsíc... Ale zase kdo by to neobětoval, že, pokud to dělá, co má.

  V čem je tak výhodný?
  Oproti ostatním výrobkům podobného ražení (myslím lékárenské masti, ne třeba Vichy) na něj nevzniká odolnost, a údajně by neměl být problém s pobytem na sluníčku. Po některých přípravcích totiž mohou na slunci vznikat pigmentové skvrny. A nevznikající odolnost znamená, že jej můžeme používat až do alelujá a neřešit, že i když dva měsíce dobře fungoval, už přestává.
skinoren recenze
  A je to tedy takový zázrak?
  Pokud jste si o něm už něco vyhledávali, zjistili jste nejspíš, že zkušenosti jsou klasicky rozdělené ambivalentně, někomu neudělal vůbec nic, druhým zabírá skvěle. Já jsem ze začátku žádné změny nepozorovala. Rozhodně ne během tří dnů. V návodu se píše, že k zlepšení by mělo docházet od dvou týdnů, k viditelným výsledkům po měsíci. Pokud ne, je na čase řešit to jinak. Což na jednu stranu zní docela slibně, dva týdny není taková doba.
  Tak jsem tedy, mazala jsem, říkala jsem si, že další zbytečný krém, co nic nedělá. Ve skutečnosti se něco dělo, ale výsledky byly tak "nenápadné" a já jsem si na ně tak zvykla, že jsem si jich ani moc nevšímala, a brala to jako samozřejmost. Nenapadlo mě z toho podezírat Skinoren. Do té doby než mi došel, a já ho nemohla nikde sehnat. vzpomínáte si, jak jsem nahoře psala, že jsem ho netu viděla i za 150? V posledním týdnu zbyl jenom v pár posledních internetových lékárnách, samozřejmě za běžnou cenu, v kamenných jim došel. Prostě paráda. Teď asi po dvou, třech týdnech jsem si ho nakonec nechala poslat, a znovu ho používám.

  Jak funguje?
  Jedná se o obyčejný bílý krém, je celkem lehký, žádná mastná pasta, necítím z něj žádnou vůni ani zápach. Natírání je pro mě poměrně specifické, protože ze začátku to vypadá, že se vůbec nevsakuje. Zůstává "sedět" na pleti, a pokud je to větší vrstva, může být i vidět. Navíc je to zkrátka takový nepříjemný pocit, připomíná mi to lepidlo, obličej trochu tahá a podobně. Ovšem i když bych to nečekala, vsakuje se velmi rychle. Pleť je na dotek hebká a zmatněná. Hlavně to zmatnění je vážně zjevné, i mastný nos se najednou neleskne. Nemám problém na něj dávat make-up, jen použiji slabší vrstvu.
  Ve většině případů mě na obličeji nepálil, pouze pokud se dostane do něčeho rozdrápaného. Je pravda že zhruba v poslední třetině mi přišlo, že obličej mám trochu citlivější a pálí mě po každém použití. Naštěstí to netrvalo příliš dlouho. Asi trochu vysušuje, ale myslím si že by nebyl problém na něj případně dát nějaký více hydratační krém.
  A teď to hlavní - opravdu mi na něco zabral. Sjednotil obličej, zesvětlil pár větších flíčků. Zredukovaly se černé tečky a obecně ucpané póry na nose, na druhou stranu mi přišlo, že přibyly rozšířené póry kolem nosu. Ale nevím jestli to přičítat Skinorenu. Zabírá na ucpané póry a tím pádem malé pupínky kolem brady. Co se týká těch větších, přijde mi, že tam se moc nechytal. Pokud jsem měla hormonální akné, takové ty hnusáky hluboko pod kůží, nepomohlo s nimi nic, ale to je celkem logické. Na druhou stranu jich bylo méně. Klasické "dozrálé" pupínky nad ním taky vyhrávaly.
  Asi bych to shrnula, že s těmi menšími si poradí, bude snižovat jejich počet. S těmi většími tolik ne, ale zase je redukuje, takže pokud se už udělají, bude jich méně.

  Z čehož vyplývá, že účinnost samozřejmě není stoprocentní, není to živá voda, kterou jsem se natřela a vše zmizelo. Akné se tvoří dál, ale když jsem mohla posoudit variantu "bez" a "s", rozhodně Skinoren ještě nějakou dobu nedám z ruky.

  Jen mě zaskočilo, jak nedostatkové zboží to bylo v posledních dvou týdnech. Mám pocit, že Skinoren chystá novou strategii, jak by se dostal do povědomí více lidem, počínaje tím, že už není na předpis, přes nový, "líbivější" obal (i když za mě nic moc), a internetové stránky.
  Dávám 5/5, protože skutečně můžu pozorovat výsledek, a zatím jsem na nic spolehlivějšího nenarazila.

  Jaké jsou vaše zkušenosti se Skinorenem? A co vám zaručeně zabírá? :)


No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...