Monday, April 29

Nivea - Anti-spot krém



























Víte, já už od svých krémů ani moc neočekávám, že mi pomůžou s mojí problematickou pletí. Spíš doufám, že současnou situaci nezhorší. Že budou trošku hydratovat. Že se nebudu lesknout jako namaštěný papír. A tohle Super lehký denní krém on Nivei splňuje.




























Měl by být tři v jednom: bojuje proti nedokonalostem, proti podráždění a hydratuje. Jak jsem psala na začátku - že by pomáhal proti nedokonalostem jsem nečekala, a tak jsem ani nemohla být zklamaná. V tomhle ohledu nemůžu říct, že bych si všimla nějaké změny. Na druhou stranu mám pocit, že se lehká hydratace konala, i když by to mohlo být i lepší.


































Složení je bez oleje, nekomedoní. Vstřebává se celkem rychle, pleť pak zanechá vyhlazenou. Není to, že  bych o něm vůbec nevěděla, ale i tak je lehký a pod make-up jako dělaný.


























Balení (40 ml) má úzké hrdlo, takže se dá krásně vymáčknou přesně tolik množství, kolik potřebuju.
Vůně je taková typická niveácká, pro mě příjemná, a stejně se za chvíli ztratí.

Komu by mohl být určený?
Lidem se smíšenou nebo mastnou pletí. I těm s problematickou, pokud jim nebude vadit, že na akné to absolutně nemá žádný účinek. A taky těm, kterým nebude vadit malá míra hydratace.

Koupila bych si ho znovu?
Kdybych nenašla nic lepšího tak rozhodně není k zahození. Ale teď momentálně zkouším nový, s větší mírou hydratace.

Hodnocení za mě 6.5/10 - solidní průměr.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...