Saturday, April 6

Color Whisper: Bare To Be Bold



























V současné době pojem č. 1 letící světem blogosféry.. Ani já nejsem imunní, a tak jsem si už před nějakou dobou vyhlídla odstín, který mě zaujal, a hned na apríla vyrazila do Rosmanna. Ve stojanu byly čerstvě otevřené testery, a tak jsem vyzkoušela i jiné odstíny než můj vyhlídnutý. Ale jelikož mi přišlo, že růžových rtěnek/lesků/balzámů mám dost, vzala jsem nude verzi č. 620 Bare To Be Bold.




























Balení se liší od amerických originálů, mě osobně to nijak neuráží, spíš mě zaráží fakt, že se údajně liší i konzistencí a kvalitou...
Rtěnkobalzám je pigmentovaný opravdu lehce, u jiných odstínů by to bylo asi jiné, ale tenhle se v jedné vrstvě chová spíše jako bezbarvý lesk, ve dvou vrstvách je opravdu "nude", bohužel na mně vypadá trochu mrtvolně, protože je poměrně dost světlý.


























Balzám mi připadá celkem dost mastný, jeho hydratací si nejsem moc jistá. Rozhodně bych po něm nesáhla v případě vysušených rtů.
Výdrž je nic moc, že nevydrží pití nebo jídlo mě nepřekvapuje, ale že nevydrží ani delší konverzaci (prostě když moc dlouho mluvím tak se "vpije" do rtů a zmizí..) mě moc netěší.


























Tady je vidět jeho korektorová barva a lesk.
















A tady je fotka s Bare To Be Bold na rtech.. nevím, možná bude někomu takhle světlá barva vyhovovat, na mě je to moc.

Takže největší radost mám asi z řasenky, která byla jako dárek k nákupu, a já jsem ji stihla ukořistit než byly rozebrané. Nejprve mi přišla moc tekutá, ale stačilo získat ten správný grif při vytahování kartáčku, aby na něm nebylo příliš produktu, a je to.. Jen ji nepoužívám na spodní řasy, to mi nějak nejde..


























Koupila bych si Color Whisper znovu? Asi ne.

A co vy? Už máte svojí whispersku? A jste spokojené?

2 comments :

  1. Ahoj, tento odstín mě zaujal nejvíc, ale nejsem si tou koupí moc jistá právě kvůli špatným ohlasům, tak se bojím, aby byl na rtech vůbec vidět :( Nehodila bys sem fotku, kde ho máš nalíčený na rtech? Jak moc je to nude v těch dvou vrstvách? Nechci za něj zbytečně vyhovat peníze, to bych radši zkusila nějaký růžový :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přidáno :) myslím, že s růžovým na tom budeš líp..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...