Monday, April 15

Miss Sporty: Morning Baby! BB krém



























Přiznám se rovnou a bez mučení, že tenhle bb krém jsem si koupila hlavně kvůli jeho roztomilému obalu. Vzhledem k tomu, že stál 60 korun a byl od Miss Sporty, žádné zázraky jsem nečekala. Nakonec by to nedopadlo tak špatně, kdyby tu nebyly dvě obrovské nevýhody.. Dneska to vezmeme přehledně, první se podíváme na plusy.

odstín 001 Nude Radiance

























Ale ještě předtím - copak o tomhle bb krému říká přímo výrobce? Má to být "Multi-action Skin Perfecting Make Up". Takže zase jsme se nemohli rozhodnout, jestli je to bb krém nebo make-up? No.. Slibuje 5 účinků: hydratuje pleť, zakrývá nedokonalosti, vyhlazuje pleť, chrání pleť a dodává rozzářený a přirozený look. Měl by vydržet 14 hodin. Může se použít samostatně nebo jako báze pod make-up.


























Plusy:
- pokud se nanáší houbičkou je možné získat něco mezi nízkým s středním krytím
- líbí se mi konzistence - vypadá jako našlehaná, na pleti je spíše tekutá
- barevně mi odstín č. jedna sedl dobře, dokonce mi přišel celkem světlý.. a nevšimla jsem si, že by oxidoval
- krásný obal
- nízká cena

a tím se plusy vyčerpaly..


























Mínusy:
- pokud se nanáší jenom prsty je jeho krytí velmi nízké
- hydrataci jsem tedy nepostřehla
- jako bázi pod make-up bych ho taky nepoužila, to už bych si tam rovnou mohla nahodit omítku při těch vrstvách..
- výdrž 14 hodin na smíšené pleti je možná tak toužebné přání výrobců
- jeho složení jsou v podstatě jen silikony (asi že na to vyhlazení) a parabeny, to mi na pleti nedělá moc dobře
- je lepivý na dotek (velká nevýhoda č. 1 - měla jsem pocit totálně zalepeného obličeje)
- a dostáváme se na velkou nevýhodu č. 2 - obrovské, ale obrovské třpytky, na první pohled jasně viditelné. Asi mají pomáhat k tomu zdravému looku, ale tohle je trochu moc.


























BB krém v silné vrstvě. Takhle se tváří celkem nenápadně, je vidět, že něco skryl, sjednotil, třpytky se neukazují.


























Ale stačí aby na krém zasvítily první paprsky jarního slunce, a ruka se skutečně rozzáří.



A takhle vypadá ruka, kterou jsem krém roztírala. Jako bych se otřela o glitry.

Koupila bych si krém znovu?
Nekoupila, kdybych rozdýchala třpytky, nepřekousla bych tu lepivost, kdy mám pocit, že nemůžu pohnout obličejem a ucpává mi póry.

Komu by mohl vyhovovat?
Napadá mě maximálně tak mladá slečna, která nechce krycí make-up a má perfektní pleť..

A co vy? Máte tenhle BB krém? Vyhovuje vám?

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...