Sunday, April 7

H&M tvářenka



























Můj nedávný úlovek z HM nákupů, který mě opravdu potěšil.. Že HM prodává kosmetiku je už známé, ale nikdy mě z jejich kolekce nic nezaujalo. Tahle limitovaná jarní tvářenka je ovšem něco jiného. Krásný obal, krásné barvy, to jsem prostě musela mít :).




























V tvářence jsou celkem 4 barvy, 3 matné a jedna s shimmerem.


























I když samotné barvy vypadají poměrně zářivě, nakonec se spojí do jasné růžové, která když se rozetře do ztracena vytvoří krásně "zdravý" look. Pigmentace je poměrně slušná, nemusím dávat nános abych viděla výsledky. Vydrží mi až do večera, sice ne tak sytá, ale pořád je zřetelná.


























Balení je celkem velké a bytelné, horní část se dá otevřít a objeví se zrcátko a štětec, který se v nouzových případech může hodit.


























Takže sečteno podtrženo: za tu cenu (120 korun myslím) jsem získala super tvářenku, její jedinou nevýhodou je fakt, že se jedná o limitovanou edici.. ale zase až tak dobrá, abych ji kupovala do zásoby není.

A co vy? Máte s ní zkušenost? :)

1 comment :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...