Saturday, May 18

Garnier - Moisture Match matující


























K tomuhle krému jsem se dostala ještě ve chvíli, kdy ho Garnier nerozdával bloggerkám na testování. Došel mi krém AntiSpot od Nivei a tak jsem hledala nějakou novou, lehkou náhradu. V drogerii, kde jsem byla (v Ternu), nebyl zrovna velký výběr krémů, na akné tam nebyl žádný, a tak jsem sáhla po tomhle. Protože když už mi nebude hojit nedokonalosti tak ať aspoň matuje.



























Balení se mi líbí a je praktické. Obligátní zelená barva patří na mastnou/smíšenou pleť. (Nevím, proč většina věcí spojená s pletí s nedokonalostmi je v zelené nebo mátové barvě).

Krém má v sobě malinkaté částečky, které cítím, když ho roztírám. Textura je na pohled matná. Roztírá a vsakuje se dobře. Bohužel mi připadá, že na pleti lepí, mám ulepené i ruce, kterými jsem krém nanášela.

A hlavně - nematuje. Aspoň na mojí pleti ne. Když na něj dám make-up lesknu se za stejnou dobu jak bez něj.

Plusy:
- je lehký
- hydratuje

Mínusy:
- lepí
- nematuje

Takže nevím, úplně špatný není, ale znovu bych si ho nekoupila.

Co vy? Máte s ním zkušenosti?

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...