Tuesday, June 4

L'oréal - Wild Ombrés pro tmavě hnědé vlasy


Tak jsem konečně v drogerii narazila na Loreal sadu pro Ombré obarvení vlasů. Byla tam jedna jediná v celém Rosmannu, a to zrovna ta na hnědé vlasy (první na obrázku).
Ačkoliv jsem samozřejmě měla pochyby, jestli mi to bude slušet, případně, že teď to bude mít každá druhá slečna, neodolala jsem a krabičku si odnesla domů. V akci v Rosmannu byla za 150 korun, v DMku jsem ji viděla den poté za 190 korun.

No a jak dopadlo samotné barvení?
Předtím, než jsem se do toho pustila, jsem si prohlídla řadu tutoriálů na youtube a DIY návodů s fotkami. Ve všech případech to vypadalo skvěle, takže jsem si říkala, že ani já na tom nemůžu nic zkazit.



Vlasy jsem podle návodu rozdělila na dvě části, nanesla barvu na přiložený kartáček a už se jelo. Protože jsem si chtěla být jistá, že budou konce nejsvětlejší a přechod bude plynulý, začala jsem s konečky.
Pozitivní je, že se s kartáčkem pracuje poměrně dobře, pokud se člověk barví sám je to i praktičtější než takový ten klasický kadeřnický kartáček/štěteček na barvu.
Počkala jsem asi dvacet minut (dokud jsem si nebyla jistá, že konečky už začínají opravdu světlat), nanesla barvu na další kus vlasů, opět jsem počkala a nanesla barvu na poslední část, která měla být zesvětlená nejméně.
Ale teď přichází kámen úrazu - mám vlasy několikrát barvené, současná barva je tmavě hnědá, a jak je známo barva na koncích chytá nejvíce a o to hůře se pak odbarvuje. Takže jsem čekala a čekala, konečky si vesele světlaly.. jenže ostatní se ani nehnulo. Tak jsem čekala dále. Až jsem samozřejmě přetáhla doporučenou dobu (45 minut).
No což o to, zesvětlení jsem se opravdu dočkala. Jenže. Už ta barva na krabičce mi měla napovědět, že výsledná barva nebude zrovna přirozená blonďatá/světle hnědá. A taky že ne - v místech, kde byla barva nejdéle byla krásná žlutá a oranžová. Taková ta když se odbarví tmavé vlasy. Blehh...
Tak jsem si chvilku nadávala, jaká trubka jsem když nedodržuji návod a pak jsem sáhla po barvě, kterou měla schovanou mamka - myslím, že to byla Garnier Naturals tmavá blond.
Tu jsem tam nechala asi deset minut, jen aby stáhla ty nejvíce nepřirozené a křiklavé barvy, ale aby neztmavila všechno příliš. Výsledek je docela obstojný, mohlo to do sice dopadnout lépe - věřím, že kdybych to nechala na vlasech opravdu maximálně 45 minut měla bych to dobré hned na poprvé, ale jsem spokojená. Možná to po nějaké době zkusím znovu.
Teď momentálně léčím vlasy kokosovým olejem a maskou, proto fotky dodám až později.

Nejlépe to vypadá ve vlnitých vlasech, ty přechody jsou takové měkčí, ale i v rovných vlasech jsem s tím spokojená, je to takové příjemné oživení.

A ještě malý tip na závěr: maska na poškozené vlasy z domácích zásob -
Pokud máte konce vlasů po odbarvení celé krepaté, roztřepené a nejdou uhladit mám pro vás návod, jak jim alespoň trochu pomoci. Hlavní je dodat jim hydrataci, a překvapivě více pomáhají různé přírodní, "jedlé" materiály, než koupené masky (minimálně u mě to tak je). Do masky můžete použít: olivový olej, med, vajíčka, rozmačkaný banán, případně avokádo pokud máte. Je na vás jestli použijete všechno, nebo část, každopádně pokud použijete vajíčka nenechávala bych to přes noc :D. Zato takový olivový olej s medem přes noc dokáže divy. Vždycky vlasy zabalím do potravinové fólie nebo třeba alobalu, aby byly v teple, a nechám působit. Samozřejmě to konečky zázračně neobnoví, ani nedorostou, je to spíš takové krátkodobé řešení když chcete vlasy maličko vrátit k normálu, ale zatím se vám nechce ke kadeřnici a nechat si střihat konce vlasů..

A co vy? Líbí se vám tenhle styl? A taky si myslíte, že ho teď bude mít na hlavě každá druhá? :D

Tak tady dodávám tu slíbenou fotku, bohužel zatím jenom z webkamery. Ve skutečnosti je ta barva ještě o něco světlejší.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...