Sunday, June 23

Bourjois tvářenky: Tomette & Rose de Jaspe


























Zapečené Bourjois tvářenky jsou poměrně známé. Já jsem si ovšem první koupila v období nevědomosti, kdy jsem měla doma jedinou tvářenku od Maybelline, a teprve jsem se je učila používat. (Ani jsem ještě neměla štětec na tvářenku, prosím pěkně, takové začátky to byly). Nicméně měla jsem štěstí začátečníka a hned napoprvé jsem perfektně trefila odstín - 95 Rose de Jaspe.



tu zářivou barvu berte trochu s rezervou, prosím


























Rose de Jaspe je označena jako metalický typ, jinak je to krásná starorůžová barva s teplým podtónem (že by ten jaspis? připadá mi trochu do zlatova) a jemným shimmerem. Protože je to metalický typ, tak je třpytivá, ale úplně lehounce, prostě shimmer. Nádherně rozzáří obličej, dodá "políbená sluncem" look, a vypadá přirozeně, není to vyloženě řvoucí růžová.

























Na druhé straně Tomette, která má na fotce také poněkud zářivou barvu, je novější kousek. Byla kupovaná pro mamku, která má tmavší, olivovou pleť, a do růžovek se jí nechtělo. Já jsem ji samozřejmě ze zvědavosti taky vyzkoušela, ale tahle barva mi moc nesedí. Je to taková oranžová, opět metalický typ s shimmerem. Zase dodává krásný zdravý pohled, ale mně prostě nesedí barevně, k vlasům pleti atd.

Balení
Je praktické, četla jsem xkrát, že se slečnám rozbilo zavírání, mně drželo celé dva roky nebo jak dlouho v pořádku, dokud jsem tvářenku neupustila na dlaždičky. Naštěstí pořád celkem funguje a tvářenka přežila bez úhony. Přibalený je i malinkatý štěteček, který mi moc nevyhovuje, ale možná na případy nouze..

Vůně
Úplně nádherná. Zvlášť když třeba "šmrdlám" štětcem delší dobu, uvolní se taková těžší vůně, trochu mi připomíná pánské kořeněné parfémy. Na pleti ale nedrží.

Cena/Kvalita
Mám pocit, že se tvářenky pohybují někde kolem 250 korun, což není úplně nejlevnější, ale zase vydrží ooopravdu dlouho. Zezačátku se bude zdát, že vůbec neubývají. A na obličeji vydrží také dlouho, když přijdu večer domů, ještě je tvářenka znatelná. Slisované jsou pevně, nepráší. Většinou potřebuji tak dvě vrstvy u Rose de Jaspe, abych dosáhla kýženého výsledku.

Hodnocení: 9/10

A co vy? Jaká je vaše oblíbená tvářenka?




















































No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...