Friday, May 10

Dermacol - Nutri Lash řasenka


























Když mi došla stará řasenka, a s Astor Big Boom to nebylo k tomu, sáhla jsem po Dermacolu. Protože kdo by nechtěl mít nejen natočené a prodloužené řasy, ale i je zároveň vyživovat. Taky mě potěšilo (opět po předchozí zkušenosti s mega kartáčkem), že tahle řasenka má kartáček pěkně úzký.




Z Dermacol webu: "WIDELASH - kombinace 2 aktivních složek. Podporuje růst a ukotvení řas. Viditelný efekt již za 15 dní. Obsahuje speciální aktivní látky stimulující růst a obnovu řas, dodává řasám excelentní délku, objem, plnost, pružnost a lesk. Bohatá, krémová textura intenzivně vyživuje a hydratuje řasy. Posiluje a chrání řasy, zabraňuje jejich vypadávání. Speciální bublinkový kartáček vykreslí, dokonale zvýrazní a oddělí každou řasu a dodá jim perfektní tvar." 



































Bohužel jsem se na pěkný popis nechala nachytat... Kartáček má opravdu bublinky, ale já v tom nevidím ani tak výhodu, jako spíš nevýhodu. (Omlouvám se za umatlané hrdlo, prostě se občas netrefím a už se mi to nechtělo otírat). Vždycky se mi řasy slepily v místě, kde je prohlubeň a ve výsledku jsem měla pět super tlustých řas.


Další věc, která mě vytáčí je to, že se mi nikdy nepodaří vytáhnout kartáček bez toho, abych na ní měla moc řasenky. Zkoušela jsem s ním kroutit, ale docílila jsem akorát toho, že byla jedna strana moc upatlaná a druhá málo.


A když už jsem se s tím tedy nějak vyrovnala, řasy jsem si rozčesala jiným kartáčkem, došlo k další katastrofě - žmolky. A kolik.. Tohle prostě ne.


Už jsem si i říkala, jestli jsem třeba neměla nějakou vyschlou, protože tak špatné recenze jsem na ní neviděla.. Nevím no..


(A jak je to s tím růstem řas? Ničeho extrémního jsem si nevšimla, ovšem je pravda, že mám řasy poměrně dlouhé už od přírody, takže by to asi nebyl nijak extrémní rozdíl).


Koupila bych si ji znovu?

Rozhodně ne.

Hodnocení za mě: 3/10.


A co vy? Máte s touto řasenkou zkušenosti?


No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...