Tuesday, May 7

Salcura - Antiac sprej

 Po používání Liole Triple the Solution jsem měla pleť v horším stavu než obvykle. Tak jsem si řekla, že je na čase s tím něco dělat. A první, co mě napadlo byla Salcura.. ano, očividně blogovací masáž funguje.
Ze zvyku jsem zvyklá od přípravků na akné nic moc neočekávat. Tak to prostě je, málo co udělá viditelný rozdíl. A tak když jsem si četla, co všechno umí Antiac (že prý skoro všechno), zanechávalo mě to chladnou.




A cože umí? Tohle je z webu shop-purebrands.cz:
Salcura Antiac je 100% přírodní sprej pro každého, kdo trpí na akné, černé komedony, bílé komedony, pupínky, a skvrny. Antiac se zabývá běžnými příznaky v průběhu vzplanutí akné, a také potřebou dlouhodobějšího řízení kožního problému. Antiac je obojí, hloubkově čistící roztok i ošetření, které čistí, uklidňuje a zklidňuje pleť. Tento all-in-one produkt řeší všechny aspekty akné lokálně, bez vedlejších účinků, které se mohou vyskytnout z farmaceutických alternativ. Je bez steroidů, hormonů, cortisonů, peroxidů, alkoholů, parabenů a antibiotik. Je také bez škodlivých umělých přísad, např. Peroxidu vodíku. Vhodný na všechny typy pleti.


Jak Salcura Antiac funguje?
Na rozdíl od mnoha krémů, tento jedinečný tekutý sprej je schopen proniknout hluboko do pórů pokožky – kde dochází spuštěním nadprodukcí kožního mazu k ucpání póru a příčinou kožního mazu je infikován.
Antiac triple action formule řeší 3 hlavní prvky, které je třeba řešit při akné:
Bakteriální infekce: kombinace vysoce účinných přírodních antibakteriálních látek neutralizuje infekci na i v kůži.
Zánět: Antiac je protizánětlivý, snižuje vizuální příznaky akné, zjemňuje a zklidňuje pokožku.
Ucpání: Antiac hloubkově čistí pokožku.  Roztok proniká hluboko do pórů, vylučuje nečistoty a přebytek kožního mazu z kůže.
Další výhody:
● neobsahuje žádné chemikálie nebo steroidy: Antiac obsahuje pouze čisté a přírodní ingredience.
● snadné a praktické použití: Antiac je ne-mastný, nelepí a nezanechává skvrny.  Jedinečný roztok ve spreji může být použit v oblastech, které jsou obvykle obtížně dostupné.

Návod k použití:
1. Před použitím dobře protřepejte.  Nastříkejte přímo na postiženou oblast rukama vmasírujte do kůže.  Zvláčníte pokožku.
2. Aplikujte Antiac na vatový polštářek a důkladně otřete postiženou oblast.  Čistíte pokožku.
3. Opakujte krok 1 a již neodstraňujte vatovým tampónem.  Zanecháváte pleť plnou přírodních účinných látek.
4. Pro dosažení nejlepších výsledků platí, používat dvakrát denně jako součást Vaší každodenní rutiny.
5. Ujistěte se, že dostatečně pokrýváte všechna problémová místa i ta kde zrovna nemáte pupínky.
6. Pouze k zevnímu použití.

DŮLEŽITÉ: Malá skupina Salcura Antiac uživatelů upozorňuje, na viditelné zarudnutí zvyšující se během prvních 10-14 dní po aplikaci.  To je proto, že jsou nečistoty z pórů uvnitř taženy k povrchu.  Salcura Antiac, někdy může způsobit další dočasný zánět.  Jakmile budou tyto částice vyloučeny z kůže, krátce poté by se kůže měla vrátit k normálu.





























Jak to dělám já?
Jelikož stříkání přímo na obličej je nepraktické - sprej má opravdu velký rozlet, dvakrát stříknu do dlaní, rozetřu na obličej. Pak podle návodu stříknu na vatový tamponek, otřu pleť, a nakonec opět do dlaně a znovu vetřu.

Přibližně v půlce tohoto procesu se dostaví chladivý pocit. Nemůžu přímo říct, že by pálil, prostě chladí. Možná ale pro někoho s citlivou pletí to bude příliš.

Intenzivní vůně si všimnete téměř okamžitě. Je to typická bylinková vůně s trochou tea tree, nevadí mi, ale je opravdu silná. Pravidelně mi protahuje nos :D.

Ale teď to nejdůležitější - účinkuje nebo ne? Já jsem teď ve třetím týdnu testování a užívání ráno i večer. Odhaduji, že jsem přibližně ve tří čtvrtinách lahvičky, trošku ještě zbývá.
První dny se mi pleť zhoršila, na tom není nic obvyklého. Pravidelně jsem se ráno budila s několika novými přírůstky. Teď mi připadá, že se situace už uklidnila, ale na pleti žádné účinky nevidím. Černé tečky si pořád trůní na nose, krupičku kolem brady už asi budu mít navždy, póry jsou jak krátery.
Výhodou je, že s tamponkem dočistím i to, co pleťová voda nezvládla.
Taky oceňuji, že je čistě přírodní.

Koupila bych si ho znovu?
Až dodělám tuhle lahvičku další si už asi nepořídím. Není nejlevnější a nevidím žádný rozdíl po používání.

Hodnotím ho 5/10, protože není úplně špatný, na druhou stranu pro mě nedělá to, co slibuje.

A co vy? Máte s ním zkušenosti?

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...