Thursday, May 2

Maybelline - Dream Pure BB vs. Dream Fresh BB

Dneska se podíváme na dva bb krémy od Maybelline. Dream Fresh BB je na trhu už delší dobu, Dream Pure BB je v českých drogeriích poměrně krátce. Já jsem hledala nějaký lehčí make-up, když se nám blíží to  léto, žejo, a tak jsem si pořídila Freshe. O pár dní později dorazil do drogerie i Pure, takže se mi doma sešly oba a aspoň je mohu porovnat.

Dream Fresh BB krém


























Co říká výrobce?

8 benefitů v 1:

  • vytváří přirozený vzhled,
  • přizpůsobuje se odstínu pleti,
  • chrání proti UV záření díky SPF 30,
  • hydratuje po celý den,
  • zmírňuje nedokonalosti,
  • nemastná gelová textura,
  • vyhlazuje pokožku,
  • povzbuzuje a rozjasňuje.


Balení
Balení je u obou krémů stejné, jediné co se liší jsou barvy a mírně odlišné rozmístění nápisů. Tubička mi na jednu stranu připadá roztomilá, na druhou stranu ji ale dost často umatlám, když roztírám krém rukama a sáhnu si pro další dávku. Taky se trochu hůř odhaduje množství, pumpička by holt byla praktičtější.

Textura
Složení je bez olejů na gelové bázi, takže se jedná o lehkou texturu. Finish je lesklý, poměrně dost. Nemá v sobě žádné třpytky, ale prostě se leskne, to znamená, že mastnější pleť se musí přepudrovat (v mém případě je to docela velká vrstva pudru). Záleží na podkladovém krému případně bázi, já se na mastných místech lesknu po několika hodinách, hlavně nos to odnáší. Ale zase oceňuji, že i když se lesknu, tak krém "nesleze", konkrétně na nose mi to některé make-upy dělají, takže mě překvapilo když bb krém to zvládne ustát.
Pokud ho mám celý den, k večeru už si ale připadám hodně umaštěná.

Barva
Na první pohled to vypadá na jasnou oranžádu. Dokonce odstín Fair vypadá tmavší než Medium od Pure. Ale dejte mu chvilku. Protože po chvilce kupodivu zesvětlá a oranžová se vytratí. Řekla bych, že má spíše růžový podtón, i když se to možná na první pohled nezdá. Celkem je k dostání pět odstínů, já mám ten nejsvětlejší.

Krytí
Krytí je nízké, možná pro někoho nižší střední. Sjednotí pleť, nedokonalosti nezakryje. Přišlo mi, že vrstvit moc nejde. Jsem zvyklá první nanášet korektor, pak make-up - v tomhle případě mi z nějakého důvodu bb krém korektor "smyje" a pak ho musím nanášet až na něj. A moc se nekamarádí s korektorem Match Perfection od Rimmelu.

Shrnutí
Příliš mi nevyhovuje jak moc je lesklý, je vhodný tedy spíše pro někoho s normální, možná suchou pletí, bez větších nedokonalostí. Oceňuji jak přirozeně vypadá. Myslela jsem, že bude ideální na léto, ale to se nepotvrdilo - když na něj nanesu pudr připadá mi, že už mám celkem vrstvu na obličeji a tak úplně nedýchá.

Hodnocení za mě: 6/10.


























Dream Pure BB krém

























Tenhle BB krém nabízí v podstatě to samé co předchozí, ale má menší SPF - 15, 2% kyselinu salicylovou a je vyvinutý speciálně pro mastnou pleť. Taky by měl předcházet nedokonalostem. (Jinak 2 procentní kyselina salicylová je třeba v léčivém gelu na akné od Avonu)

Balení
Stejné jako u jeho bratříčka, jen zvolili mátovou barvu místo růžové. Tubička má matný povrch, takže otisky jsou na ní vidět ještě více (čímž se omlouvám za otlapkaný obal, nepodařilo se mi to pořádně odstranit).

Textura
Opět jde o lehké složení (ale je méně tekutý než ten druhý) bez olejů na gelové bázi. Ani tento bb krém by neměl vytvářet masku. Bohužel má také lesklý finish, což nechápu - proč by někdo s mastnou pletí chtěl lesklý krém... Naštěstí to není tolik jako u Freshe. Pro mě je ovšem bez pudru nepoužitelný, jednak jak už bylo řečeno kvůli lesku, a také proto, že se hodně otírá a zůstává mokrý i po nanesení. (Kdybych chtěla být přísná řeknu, že zůstává lepivý). Takže na pleti není úplně jak peříčko a vím o něm. Na konci dne, stejně jako u předchozího, si připadám poněkud umaštěná.

Barva
K dostání jsou pouze dva odstíny - Light a Medium. Light mi přišel přílišc světlý, vzala jsem tedy Medium. Má spíše žlutý/ oranžový podtón, a na rozdíl od Freshe časem tmavne. Takže Medium je přeci jenom tmavší než bych potřebovala, ale žádná katastrofa to není.

Krytí
Tady se dostáváme asi k největšímu rozdílu. Dream Pure totiž nabízí poměrně obstojné krytí, a to už v první vrstvě, vážení. Dobře, neříkám, že korektor nepoužívám. Ale zvládne toho sjednotit a zakrýt mnohem víc než jeho starší bráška (i když s korektorem se taky nekamarádí, trochu ho smývá).

Shrnutí
Doufala jsem, že tohle bude to pravé ořechové, a jsem trochu zklamaná. Hlavně tou lepivostí a ulepeností. Oceňuji krytí a barvu, která je na začátku skvělá, jen kdyby neoxidovala.

(A ještě jedna věc, kterou ale posoudím až časem - pár nových pupínků, které se mi udělaly během používání těchto krémů. Ale musím ještě zjistit, který z nich za to může, případně jestli to s nimi vůbec nesouviselo).

Hodnocení za mě: 6.5/10. (půl bodíku za větší krytí)

Jo a abych nezapomněla - oba krémy mi lehce smrdí, hlavně z Freshe tedy cítím plast. Ne přímo když si k němu přivoním, ale když ho mám na pleti.. ale žít se s tím dá..

Edit po cca měsíci používání: Zvykla jsem si ho používat každý den místo makeupu, přece jenom je lehčí.
Vydrží celý den, jen ke konci už nezvládá korigovat mastnou pleť a tak nějak ten maz skrze něj prolézá. (eh, já vím, nechutné). Mám tím na myslí, že když si sáhnu třeba už později večer na nalíčený nos, smáznu si nejen BB krém, ale i ten maz. No takže odsávací papírky to ale jistí.
A co ty slibované účinky? Tak jo, mám pocit, že své pleti trochu pomáhám, přeci jen 2 procentní kyselina žejo.. no minimálně doufám, že mi to neucpává póry.. jinak žádné jiné zlepšení nevidím.


























Složení se u obou samozřejmě liší, přijde mi, že do růžového se snažili dostat i přírodní složky, jako třeba aloe vera, tady u mátového to jsou spíše konzervanty.












































































Tady je vidět, že po nějaké době Dream Fresh spíše zesvětlal, zatímco Dream Pure ztmavl.

A co vy? Máte některého z nich doma? A jak jste spokojené?

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...