Sunday, May 5

L'Oreal - Lumi Magique


























Takhle to dopadá, když člověk jde kupovat make-up nepřipravený a vezme první, který se mu zalíbí. Já totiž většinou potencionální další úlovek do sbírky nejdříve projedu googlem, kouknu na recenze a pak posoudím, jestli se na mojí pleť hodí. Což jsem s tímhle neudělala. No co už..




























Lumi Magique je "lehký tekutý make-up s rozjasňujícími pigmenty, který dodá vaší pleti svěží a zdravý vzhled a zároveň ji hydratuje".


























Ano, bylo mi jasné, že "pleť prozářená světlem" nebude pro mě, ale stejně jsem se pořád přesvědčovala, že to třeba půjde. Nešlo. Tento make-up má hodně lesklý finish, jednak proto, že je prostě dewy, a jednak kvůli malinkatým třpytivým částečkám, které obsahuje. Prostě nic pro smíšenou a problematickou pleť - všechno zvýrazní, musela jsem hodně přepudrovávat abych ten lesk stáhla, takže to ve výsledku moc dobře nevypadá.


























Odstíny jsou rozdělené na studené, neutrální a teplé, vzala bych si teplý, jelikož mi žlutý podstín sedí víc, ale dostatečně světlý a zároveň teplý nebyl. Takže jsem vzala nejsvětlejší odstín - C2, který má odstín do růžova. A to docela dost.


























Krytí bych odhadla tak na střední, něco zakryje, zbytek se musí zamaskovat korektorem.


























Vůně je příjemná, nevtíravá. Make-up nelepí, na pleti není příliš cítit. Má SPF 18. Vydrží celý den. A moc se mi líbí lahvička s "měděným" aplikátorem. Nevýhodou je jeho vyšší cena cca 400.

Takže celkově to není špatný make-up, ale rozhodně není určený pro všechny typy pleti, jak tvrdí.

Komu by mohl sedět?
Normální a suché pleti. A každému, kdo se trefí do správného odstínu.

Koupila bych si ho znovu?
Kvůli odstínu a lesku ne.

Hodnocení za mě je 7/10. Protože to není špatný make-up, jen se prostě nehodí na mojí pleť.



No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...