Monday, March 4

Lioele - Triple the Solution


Hezký skoro-jarní večer :) (nevím jak vy, ale já jsem z dnešního sluníčka vážně nabitá dobrou náladou).
Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na BB krém od korejské značky Lioele, který momentálně testuji druhým týdnem. 



























Než jsem si vůbec nějaký BB krém vybrala provedla jsem rozsáhlé pátrání po takovém, který by byl pro mou pleť ideální. Takže můj vyvolený měl být krycí, kontrolovat maz, a pokud možno neucpávat póry. V nějaké větší či menší léčení nedokonalostí jsem ani nedoufala. 
Nenechte se "oblbnout" všemi těmi reklamními lákadly, jak je BB krém skvělý pro každou pleť. Někde se dokonce říká, že je to mnohem lepší alternativa k make-upu. Že je nadupaný samými skvělými přísadami, od květů přes ovoce až k namletým parohům. Což o to, je jasné, že v něm nějaké takovéhle věci jsou, ale už se tolik nemluví o tom, že je také plný parabenů, silikonů a PEG. A to může na leckteré pleti nadělat problémy. Většina asijských BB krémů, ať už určených na problematickou pleť nebo ne, je totiž velmi těžkých a můžou ucpávat póry.
Tohle všechno mě vedlo k tomu, že jsem začala pokukovat po bio BB krému od Erborianu. Ovšem jeho cena je vysoká a jeho krytí mizivé.
Nakonec padla volba na Lioele, který možná není tak známý jako Skin79 nebo Missha, ale to mu neubírá na kvalitě.

Protože nemám Pay-Pal, možnosti jak získat BB krém jsou omezené. Nakonec jsem našla inzerát na Mimibazaru, kde paní prodávala pouze vyzkoušený, za 600 korun i s dopravou. A tím se stalo tohle bíbíčko nejdražší dekorativní kosmetikou, kterou vlastním. Na druhou stranu je to 50 ml a člověk ho potřebuje opravdu jenom trochu, takže investice se vyplatí.



























Na první pohled je vidět lehce našedlý podtón a to, že je krém poměrně dost světlý. Ale rozhodně to není tak mrtvolně šedá jako u Skin79.



























Takhle vypadá poměrně velká vrstva, když se rozetře. V prvních minutách je stále ještě hodně světlý.



























Po několika minutách a důkladnějším rozetření už krém zoxiduje do tmavší barvy s růžovým podtónem. Na té fotce to není tak dokonale vidět, ve skutečnosti mi připadá více tmavý a více do růžova. I když světlost/tmavost záleží na osvětlení, v přímém světle má tendence vypadat trochu světleji, kvůli svému vysokému SPF. Takže si občas připadám jak Sněhurka, občas zase příliš tmavě.
Byla jsem překvapená, že celé to "barva se přizpůsobí pleti" opravdu funguje. Asi se nejedná o to, že by se přizpůsobila úplně dokonale, prostě zoxiduje do tmavšího odstínu.

- Textura je poměrně hutná, nejsem si úplně jistá, jak ho někdo dokáže rozetřít pomocí štětce. Na druhou stranu stačí jedno pumpnutí na celý obličej. 
- Důkladné rozetření je opravdu důležité, jinak má tendenci vypadat nepřirozeně.
- Krytí je podle mě tak vyšší střední, lze použít více krému na nedokonalosti, ale podle mě se pak tak akorát více lesknou = přitahují více pozornosti. Takže já používám jedno pumpnutí na obličej, druhé menší na krk, a všechno doladím korektorem.
- A dostáváme se ke kontrole mazu. Když jsem četla o tom, že se většina po jeho použití leskne do několika hodin, říkala jsem si, že se mě to netýká. To jsem se samozřejmě spletla. Krém poměrně dost pudruju hned po prvním nanesení (a docela dost), během dne přepudrovávám. Navíc se lesknu i na místech, která jsou normálně relativně v pohodě. 
- Zvláštní je, že čím déle krém mám na sobě, a i když se trochu lesknu, tím líp na obličeji vypadá. Opravdu si s ním připadám tak nějak rozzářeně a zdravě.
- Používám pod něj krém, protože má tendenci zalézat do vrásek.
- Dokáže tak nějak rozostřit všechny nedokonalosti a rozšířené póry, takže pleť vypadá více vyhlazeně.

Takže si to shrňme:

Plusy:
+ dobré, přirozeně vypadající krytí
+ SPF 30 (pokud se tedy nechystáte na fotky s bleskem)
+ velké a roztomilé balení
+ pleť po něm vypadá svěže, sjednoceně, bez pórů
+ ačkoliv jsem se obávala zhoršení pleti, tak mám pocit, že snad dokonce dochází k zlepšení :)
+ bělení pigmentových skvrn

Mínusy:
- cena může být pro někoho vyšší (ale v důsledku se to vyplatí)
- hutná textura, bez přepudrování lepivá
- nízká kontrola mazu
- parfemace - někde jsem se dočetla, že prý květiny, já cítím tak akorát shnilé květiny.. naštěstí to hned vyvane
- jenom jeden odstín (ale vcelku dobře se to vyrovnává pudrem, i když nevím co bude v létě :/ )
- zalézání do vrásek a rýh na obličeji

Koupila bych si ho znovu? Momentálně je to můj "make-up" číslo jedna, nic jiného nepoužívám, ale příště bych si čistě ze zvědavosti pořídila spíše nějaký jiný.

A co vy? Máte tento krém vyzkoušený? Nebo je váš oblíbenec nějaký jiný?

edit: Tak abych nepěla jenom ódy.. asi po třech týdnech nepřetržitého užívání jsem se ho musela vzdát, přece jen ten nápor silikonů přestala moje pleť tolerovat. Škoda, až na tuhle obří nevýhodu je fakt skvělý :(.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...