Tuesday, March 5

Astor - Big&Beautiful Boom!


























Když moje oblíbená řasenka od Maybelline vyschla natolik, že bych ji nevysekala snad ani tesařským dlátem, rozhodla jsem se, že je na čase pořídit si novou řasenkovou lásku. A ani by mě nenapadlo zradit svojí oblíbenou značku, kdyby v DMku nebyla lákavá 50 procentní sleva na řasenky od Astoru. A bylo vymalováno.




























Vzhledem k tomu, že jsem je neměla ani vyzkoušené, ani prozkoumané vzala jsem jednoduše tu, která mi padla nejvíce do oka.
Zlatý obal téhle vypadá opravdu luxusně. A jelikož nejsem zastánce otvírání řasenek v drogeriích, jelikož tím bych urychlila proces vysychání pro dalšího případného zájemce, koupila jsem takříkajíc zajíce v pytli.
A překvapení, které mě čekalo doma, nebylo milé.




























Vlastním verzi Curved, čili jak jsem se později dočetla, jedná se o vylepšení původního kartáčku, který zahnutý nebyl. Řasenka slibuje velké a krásné řasy během jediného tahu, tedy měla by i šetřit čas.
A tady se dostáváme k jádru pudla. Aby byly řasy rychle nalíčené během jediného pohybu je potřeba obřího kartáčku. Doslova gigantického. Tak velkého, že jsem se s ním skoro bála šermovat kolem oka, abych si ho při své šikovnosti nevypíchla.
Nakonec to dopadá tak, že kartáček nabere příliš mnoho řasenky, kterou pak mám všude jinde než na řasách. Nalíčit řasy v koutku oka je takřka nemožné, o spodní řasy se ani nepokouším.
Tohle všechno by se dalo nejspíš ještě odpustit s tím, že je třeba získat cvik s novým kartáčkem, ale neodpustitelné jsou cucky, které řasenka zanechává.





















Tady je krásně vidět jak jsou řasy slepené, i s cuckem v koutku oka. (Jinak mám na očích Essence 3D Iresistible Chocolates).


Já normálně nemám problémy s řasenkami, protože mám poměrně husté i dlouhé řasy od přírody, takže mi jde jen o zvýraznění. Ale takhle mě žádná řasenka ještě nezklamala.

Koupila bych si ji znovu? Rozhodně ne.

A co vy? Máte s ní zkušenosti? A jaká je vaše oblíbená řasenka?














No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...