Friday, March 8

Dermacol Black Sensation kolekce



Poté, co jsem se z očních linek od Essence začínala mírně osypávat a permanentně mě svědilo celé víčko, rozhodla jsem se, že je čas na vyzkoušení něčeho nového. Lepšího. Když jsem včera čekala na kamarádku, skočila jsem si do drogerie pro umělé řasy, a pohled mi padl na vyšperkovaný regál s Dermacol kosmetikou.



zdroj: dermacol.cz





Řada Black Sensation je uvedená heslem "Oddejte se kouzlu černé magie". A to je chytlavé, stejně jako jsou chytlavé zebrované, černo-bílé obaly. Celá řada obsahuje sedm produktů, nezapomněli ani na řasenku.













































Precise Black fix na oči kreslí krásně, zanechává tenkou linku, která vydrží, dokud se neodlíčí. Zkusila jsem ji včera na ruku, a ještě teď druhý den ji trochu vidím, ačkoliv jsem si xkrát myla ruce.













Tohle pro mě bylo trochu překvapení, vůbec jsem netušila co od pudrové linky očekávat. Je matná, opravdu pudrová, oproti tekuté lince se nechá rozmazat. (ve skutečnosti se mi na ruce rozmazala při prvním otření). Na kouřové líčení ideální, aplikuje se snadno.

























(zdroje obrázků: dermacol.cz)

A dostáváme se k lince, kterou jsem si nakonec pořídila.



























Vítězem se stala linka Ultra Black Dipliner. Štěteček je velmi tenký, tím pádem je velmi přesný. Není tak poddajný jako klasický štětec nebo houbička. Dá se s ním vykreslit i velmi tenká linka. Finish je lesklý.















Pro mě je největší plus, že o lince ani nevím. Pálení víček se nekoná, linka je oftalmologicky testována a vhodná i pro citlivé oči.
Další výhodou je fakt, že vydrží celý den.

Linky v tužce pořídíte za 99 Kč, s aplikátorem za 149 Kč, řasenka je za 199 Kč.

A co vy? Zkoušeli jste něco z téhle řady?



No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...