Saturday, March 16

Essence - Fix & Matte sypký pudr























Když jsem tak četla recenze na tenhle pudr dozvěděla jsem se vcelku zajímavou věc - buď je milován nebo nenáviděn, mezistupeň jak se zdá neexistuje. Já se prozatím řadím mezi ty, kterým pudr zrovna třikrát nevyhovuje. Podíváme se na to, co za tím stojí.





























K pudru jsem přišla vcelku náhodou, byla jsem v naší zapadlé drogerii a zjistila, že kupodivu mají i stojan s Essence. Tak jsem čapla štětec na stíny a tenhle poměrně známý kousek. Nepatří zrovna k těm nejlevnějším pudrům od nich, ale stále se řadí k docela levné kosmetice.

První co jsem samozřejmě udělala, když jsem ho doma vybalila, bylo odtrhnutí samolepky, která brání vypadávání pudru. Velká chyba. Pudr se rozsypal všude okolo. Opětovný pokus o nalepení byl samozřejmě neúspěšný. Díry (napsala bych dírky, ale to opravdu není fér označení) jsou obrovské, pudr jimi vypadává v množství víc než štědrém. Vždycky ho opětovně sklepu zpátky do nádobky a pokouším se ho přesvědčit, aby poslušně zalezl zpět do chlívečků (alias do děr). Nechce se mu. Takže pudr vypadává okolo jak při otevírání tak zavírání. Je možné, že celé tohle bych si ušetřila, kdybych nálepku odlepila jen částečně, nevím.


























Barva je bílá, ale jelikož v názvu je "transparentní" čekala bych, že výslednou barvu make-upu neovlivní, tedy nebudu vypadat jako smrtka. Bohužel, připadala jsem si, jako bych si dala na obličej bílou křídu. Barvu rozhodně ovlivnil, navíc se tak nějak nespojil s make-upem, takže nakonec jsem měla na obličeji dvě jasně viditelné vrstvy - make-up a pudr. Nevím, jestli to dostatečně vysvětluji, ale některé pudry se krásně vpracují a splynou s pletí aniž by to bylo na úkor matování. Tenhle to neumí.


























Jestli má nějakou extra výdrž vám neřeknu, přiznám se, že jsem ho na obličeji nikdy moc dlouho neměla. A to díky tomu, jak nepřirozeně na mně vypadá, tudíž v něm nechci být viděna :D. Tak jsem ho stejně zkoušela jenom doma, v simulovaných podmínkách.

Další věc je, že jakožto "transparentní" pudr nenabízí žádné krytí. Na tom není nic zvláštního, to byla předpokládaná vlastnost, ale já jsem u svých pudrů zvyklá, že tak nějak dotáhnou to, co make-up a korektor úplně nezvládly a vytvoří flawless finish (vím, mluvím o tom často, je to takový můj vytoužený výsledek, který se mi ne vždy daří).

Říkám si, jestli nejsem moc přísná, protože transparentní pudr od Dermacolu jsem na prvních pár vyzkoušení taky odsoudila a přišla mu na chuť až později, ale obávám se, že tohle nebude ten případ.

(A takový dodatek ke konci - mrkněte na složení, není to nic hezkého).

Takže jaké jsou jeho hlavní mínusy?
- dělá mrtvolný obličej
- nesplyne s make-upem
- vypadá velmi nepřirozeně
- nekryje (já vím, dá se to čekat, ale stejně mě to štve)

Pro koho by mohl být vhodný?
Napadá mě jedině někdo, kdo má světlou pleť a nemůže najít dostatečně světlý pudr. (Mám na mysli level Sněhurka).

Koupila bych si ho znovu?
Ne.

A co vy? Máte s ním zkušenost?





1 comment :

  1. ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o nákup v hodnote 30 EUR len za jednu odpoveď
    tak neváhaj a zapoj sa
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/03/giveaway-s-ladymaniask.html
    prajem krásny den
    Iva Klepi ♥

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...