Thursday, January 31

Rimmel vs. Rimmel



 Rimmel je má poměrně oblíbená značka, a proto se mi od ní sešly hned tři make-upy. Ale není make-up jako make-up a není odstín jako odstín. Všechny tři mají odstín 103 True Ivory, a pokusím se vám přiblížit čím se liší.


  • Rimmel Wake Me Up






























Co slibuje oficiální stránka?
"Wake Me Up je první tekutý make-up od RIMMEL London, který ihned rozjasní tvou pleť a zároveň minimalizuje první známky stárnutí. Nezáleží na tom, jak pozdě jsi v noci přišla domů, tento make-up okamžitě eliminuje viditelné známky únavy, takže pleť vypadá svěží. Nikdo nemusí vědět, že jsi se bavila až do tří do rána!

A v čem spočívá tajemství tohoto make-upu? Za prvé, jeho lehká, snadno roztiratelná textura poskytuje 100% zakrytí pórů a zanechává pokožku hladkou, bezchybnou a přirozeně vypadající. Za druhé, obsahuje mikroperličky pro rozjasnění pleti a nádherný, zdravě vypadající lesk. A za třetí, unikátní složení obsahuje peptidy, které pomáhají zvýšit elasticitu pleti a tím přispívají k její rychlejší obnově. Wake Me Up obsahuje navíc vitamíny pro vyživení tvojí pleti a díky ochrannému faktoru SPF 15 je zároveň chráněna proti škodlivému slunečnímu záření."


Jak to vidím já?
Na první pohled je jasné, že tento True Ivory odstín je ze všech nejtmavší. Nejprve mi přišlo, že má podtón do růžova, ale pak se z toho vyklubala oranžová. Ale jakože vážně tmavá oranžová. A co je nevýhoda dle mého většiny Rimmelovských make-upů je to, že oxidují. Takže když oranžová zoxiduje je z toho.. hrůza. 

Make-up sám o sobě má ale celkem příjemnou, krémovější texturu. Připadá mi, že i trochu třpytek aby se dosáhlo "probuzeného" efektu. Krycí schopnost mi přijde o něco menší než střední. 

Nedoporučila bych ho na mastnou pleť (když opomenu ten odstín), dost jsem se po něm leskla + ty třpytky.. není to ideální kombinace.

Na druhou stranu mamce, která má tmavší pleť než já a spíše suchou, celkem vyhovuje. Takže pokud se trefíte do odstínu a nejde vám o velké krytí, je pro vás ideální.

  • Rimmel Match Perfection






 






















Co slibuje oficiální stránka?
- Dokonale sjednocující make-up
- bezchybné nalíčení po celý den
- modré safírové pigmenty pro svěží barvu pleti
- okysličující komplex pro přirozeně zářivý vzhled
- SPF 18

Jak to vidím já?
Tento make-up má odstín ze všech nejsvětlejší (i když je to podle označení pokaždé stejný odstín). Také bych řekla, že jako jediný moc neoxiduje, celkem příjemně splyne s pletí. Má docela dost tekutou konzistenci. Pokud ho aplikuji v jedné vrstvě pomocí prstů je jeho krytí celkem slabé, když ho aplikuji houbičkou dosáhnu až středního krytí. Jedná se spíše o lehčí make-up, s ne úplně matným, ale ani úplně lesklým finishem. Vydrží celý den, ale během dne je nutné přepudrovat.
  • Rimmel Lasting Finish 25H




























Co slibuje oficiální stránka?
- Dlouhotrvající make-up super odolný vůči otěru
- revitalizující komplex minerálů pro posílení pleti
- zvláčňující složení Aqua Primer pro celodenní hydrataci
- zbavuje pleť stresu a napětí

Jak to vidím já?
Má ze všech tří nejkrémovejší a nejhustší texturu (možná až trochu hutnou). Připadalo mi, že má lehce našedlý odstín, chce ho to dobře rozetřít do ztracena. Ze všech tří kryje nejvíce, mám matnější finish. Jestli opravdu vydrží 25 hodin jsem zatím nezkoušela :D. Ale je pravda, že k pleti přilne a drží jako přibitý. Otázka je, jestli je to úplně dobře. Na jednu stranu je super mít make-up, na který se člověk může spolehnout, na druhou stranu hrozí větší ucpávání pórů. 
Pokud hledáte make-up se střední a vyšší krycí schopností, který se nerozteče při první námaze, je tenhle ideální.

A na závěr přidávám jak make-upy vypadají na světle a jak je to s jejich oxidací. Připomínám, že jde pokaždé o stejný odstín 103 True Ivory. První je vždy Wake Me Up, Pak Match Perfection a poslední vpravo je Lasting Finish.

































A co vy? Máte nějaký make-up od Rimmelu? A jste spokojené?

1 comment :

  1. Já mám Match perfection a nemůžu si na něj stěžovat, vyhovuje mi. Ale je pravda, že teď víc používám make-up od Revlonu :)
    www.passionforbeauty.blog.cz

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...