Thursday, January 31

What's new?

  • Liščí kabelka





  
 


-  zakoupena zde.
- momentální cena je kolem 11 dolarů, já jsme ji kupovala za 8 ve slevě, poštovné je zdarma.
- za tu cenu mi bylo jasné, že kvalita nebude valná, ale přeci jen jsem trochu zklamaná: kabelka vypadá jak kdyby ji někdo už nosil :D, je trochu poškrábaná, ale zase nic co by bylo viditelné hned na první pohled.
- i na pohled vypadá trochu "fórově", doufám, že se časem trochu víc vytvaruje.
- řemínek na nošení je na mě příliš krátký, asi si tam udělám další dírku abych ho prodloužila.
- ale jinak poměr cena / kvalita / roztomilost není tak hrozný, já jsem se aspoň trochu částečně vyléčila z ebayovského nadšení :D.
  • Košile z VotočVohoz
- košile byla vyměněná za mojí košili, původní cena byla kolem 70 korun.
- jsem poněkud nespokojená - na košili je malá dirka, barva neodpovídá fotce (čekala jsem modrou a vykoukla na mě tmavě zelená), a navíc slečna poslala balíček obyčejně a ne doporučeně, což mi přijde jako celkem riskantní.
  • Dermacol Make-up Cover
















 











- make-up je věhlasně známý, myslím, že netřeba více představovat.
- jediná nevýhoda je v tom, že ačkoliv má širokou škálu odstínů. je téměř nemožné najít všechny testery v drogerii.
- já měla k dispozici jen tester na č. 221, a k dispozici byly MU číslo 213, 215, 221.
- vzhledem k tomu, že jsem měla už v minulosti odstín 208 (takže jsem se obávala, aby nebyl příliš světlý jako tento), a tester 221 se mi zdál moc tmavý, sáhla jsem po 215.
- bohužel mám pocit, že 215 je tmavší než 221, takže mi barevně moc nesedí (jak je vidět na obrázku níže) , možná na léto bude lepší.

  • Rtěnka Rimmel Moisture Renew

  



























- po ní jsem sáhla, protože jsem toužila po opravdovém odstínu Nude, a levnější varianty mi odstínově nevyhovovaly.
- v porovnání s Rimmel rtěnkou od Kate Moss v odstínu 03, který je taky Nude, je tento spíše do meruňkova, kdežto Kate spíše do starorůžova.

- rtěnka má typickou rtěnkovou vůni, na rtech je příjemná, jen pokud mám popraskané nebo sůché rty používám pod ní raději balzám.
  • Essence oční linky z edice Breaking Dawn



- ano, zatímco do většiny obchodů míří edice Hugs&Kisses, k nám se teprve dostává Breaking Dawn :D
- linky jsem si koupila, protože mě zaujaly barvou, spíš jako třešničku na závěr než že bych je potřebovala.. ale říkala jsem si, že fialová (odstín Alice had a vision again) se k mým hnědým očím hodí, tak by neměl být takový problém je unosit. Ovšem to jsem se spletla.
- jedná se pouze o třpytky v průsvitném gelu, aby byly na očích vůbec vidět, musí se dát několik vrstev, což je zase poněkud obtížné, protože pak se začíná odlupovat spodní vrstva.
- navíc jejich barva je spíše černá, občas s odlesky do fialova. Za mě asi nejhorší linky jaké jsem kdy zkoušela.

- a o make-upu od Rimmel bude samostatný článek

A co je nového ve vašich skříních a kosmetických taštičkách? :)



2 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...