Sunday, January 27

Řekni mi, kolik balzámu na rty máš, a já ti řeknu jaký jsi člověk?


Kdyby tohle platilo, tak by z toho vyplývalo jediné: jsem člověk balzámomilovný. Mám minimálně jeden v každé kabelce, jeden na stole, jeden u postele atd.. Prostě je to něco, bez čeho nemůžu existovat, zvlášť teď v zimě.
Můžu říct, že jsem jich vyzkoušela celkem dost, od levných až po ty trochu dražší. Tak se pojďme podívat na balzámové hits and misses.






Misses
Tinted Lip Care by Avon (odstín Golden)


Mínusy?
- Hlavní kámen úrazu je v tom, že jsem si vybrala špatnou barvu. Čekala jsem, že to bude zlatá... a ona to zlatá je. Na mých rtech vůbec nevypadá dobře, je divně světlá, hrozně moc se leskne, vypadá lacině.
- Lip Care v názvu mi připadá trochu přehnané, žádná péče se nekoná.
- Na rtech není příjemný.

Beauty Wonder Balm by Oriflame


























Mínusy?
- Je na tom podobně jako jeho bratříček z Avonu - na rtech nedělá co by měl, nehydratuje, nepečuje, je mi nepříjemný.
- Barva je příliš světlá a lesklá, na rtech vypadá divně.
- Ale kdybych si měla vybrat mezi Oriflame a Avonem, beru tento z Oriflame.

Smooth Vanilla Lipshine by H&M

Mínusy?
- Technicky vzato tohle není balzám, takže jsem od něj "balzámové" zázraky nečekala, ale i tak to bylo to nejhorší, co jsem kdy na rtech měla.
- Příšerně lepí, nejde otřít, na rtech je jak lepidlo.
- "Chemická" vanilková vůně. Já jsem pro vanilku všemi deseti, ale tohle se prostě nepovedlo.
- Kelímek se špatně otevírá.
- Když už se dobudete do kelímku pomalu nelze lipshine nabrat, nevím, jestli jsem měla nějaký špatný kus, ale musela jsem dózičku nejdřív trochu nahřát, aby se to rozpustilo a já mohla vůbec něco nabrat.

Hits

Baby Lips by Maybelline (odstín Cherry me)
















































Plusy?
- Je krásně pigmentovaný.
- Voní hezky.
- Na rtech je příjemný, hydratuje, vyhlazuje.
- Bez třpytek.
- Můj favorit ze všech balzámů, které tu mám.

Kiss Care Love Balm by Essence



Plusy?
- Poměr ceny a výkonu je super. Za pár korun jsem sehnala balzám, který používám nejčastěji a je úžasný.
- Barva ve skutečnosti není tak oranžová (jak je vidět na ruce), je to spíš jemný náznak meruňkové a tak akorát třpytek.
- Mně příjemná vůně, i když se některým může zdát příliš umělá.
- Na rtech je příjemný, chrání, hydratuje.
- Je poměrně velká škála barev.
- Mínusem je levné balení, jelikož ho nosím v kabelce tak je vidět jak se obal ošoupal. Jen tak mimochodem - připadá mi, že vypadá jako levnější kopie zmiňovaného Baby Lips balzámu.

Pure Vanilla by H&M

Plusy?
- Úplný opak předchozího vanilkového lipshinu od HM.
- Na rtech téměř není vidět, vytváří jenom lehký lesk.
- Hezká vanilková vůně.
- Opravdu velké balení, které vydrží dlouho.
- Menším mínusem je balení, sahat dovnitř prstem není zrovna hygienické ani praktické, ale já mu to odpustím :).

Vanille Coco baume by Yves Rocher

Plusy?
- Bohužel už bych si ho znovu nekoupila, Yves Rocher ho přestala vyrábět a nahradila jiným, který mi nevyhovuje :(.
- Ale zmínit jsem ho musela, protože si zaslouží čestné uznání.
- Přirozeně vanilková vůně, trochu třpytek.
- Rty hydratoval, byly po něm jemné, "ozdravené".

Neutrals

Zbytek na fotce, který nebyl podrobně zmíněný v článku, patří k příjemnému průměru. (A možná se na ně podíváme v pokračování)

A kolik balzámů máte vy? :) Které jsou vaše oblíbené a co byste si už nikdy nekoupili?

2 comments :

  1. Po milionech balzámů a jejich planých slibech zůstávám u nejlevnější a zároveň nejlepší (pro mě) variantě - maličký Astrid růžový :) http://www.astrid.cz/cs/sortiment/ona/pece-o-rty/pomada-na-rty-s-vitaminem-E-ruzova/ navíc přítel tvrdí, že po něm voním jako čokoláda což nechápu, ale jsem za to ráda :D

    ReplyDelete
  2. mám doma 16 balzámů (počítala jsem i ty co dodělávám i ty nové) a nejraději mám balzámy od Baley, kvůli jejich ovocným vůním. Zatím jsem, díky Valo, neměla balzám, který by byl propadák.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...