Wednesday, January 16

Hudba na internetu? Kde?

autor: mathiole

Kde poslouchat písničky online? Jasně, na youtube, to víme všichni. Ale kde dál? Hledáte místo, kde narazíte na nové písničky, které se vám přesně trefí do noty? Tak čtěte dál :)



V poslední době jsem měla nedostatek nových písniček, nechtělo se mi poslouchat nic, co jsem měla uloženo v počítači, a mé oblíbené na YouTube jsem už taky slyšela stokrát. Pak jsem narazila na stránku http://www.8tracks.com, a to je přesně pro mě. Stačí zadat žánr, na který zrovna máte náladu, nebo i činnost, kterou hodláte provozovat (takže se tam najdou mixy označené tagy "study", ale i "sex" :D ). Celé to funguje jednoduše: jedinec poskládá mixtape s písničkami v přibližně jenom žánru nebo které se k sobě prostě hodí, řekněme třeba party zaměření. A musí jich být minimálně 8, jak je v názvu. Pak stačí přidat tagy a poslat do světa. Původně jsem myslela, že tam budu jen kvůli poslouchání, ale nakonec jsem neodolala, a pár svých mixů taky vytvořila.

Na podobném, principu funguje i http://www.stereomood.com/, alespoň co jsem tak pochytila, zatím jsem tam jen tak nakoukla. Stereomood je primárně založen na náladě jaké se nacházíte, tu si vyhledáte, a pak buď jedete na vlně vašeho rozpoložení, topíte se více ve vašem smutku a podobně, nebo zmáčknete na mood flip a najde vám to něco, co by mělo být opakem toho, co jste hledali. Takže pokud už máte svého smutného rozjímání dost a chcete se trochu rozveselit, tohle je vaše příležitost.

V závěru dávám odkaz na mojí oblíbenou DJku z 8tracks, zaměřuje se hlavně na indie, folk, indie remixy, a electronic. Takže přesně můj šálek čaje.

Můj oblíbený mix na zlepšení nálady.

A pokud někdo přečetl můj článek, a dostal se až na konec patří vám můj dík ;). Kdyby vás zajímalo, kde jsou moje mixtapes, tak tady:



2 comments :

  1. Já si nemůžu vynachválit grooveshark.com, ten jde prpojit i s last.fm :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...