Tuesday, February 12

Figs & Rouge Coco Rose































Balzámy od anglické firmy Figs&Rouge jsou v tuhle chvíli celkem známé už kvůli tomu, že je mnoho z vás našlo ve svém SenzaBoxu. Já jsem se rozhodla pro novou variantu v tubičce, protože mi verze v kelímku připadala nepraktická. A jak balzámek obstál?































Balzám jsem koupila na českém e-shopu cestaprirody za 149 korun. (Koupila jsem tam ještě kokosový olej, a dostala vzorek krému zdarma. Celkově mám tenhle obchod ráda, protože posílají zásilku rychle, je vždy pěkně zabalená a když jsem porovnávala ceny vyšlo mi to tady nejlevněji). 

Existují tři varianty balzámu v tubě: Coco Rose se zabarvením Blush Pink, Cherry Blossom se zabarvením Soft Cherry a Mocha Orange, který obshauje pouze třpytky.

A co balzám slibuje?
- 100% přírodní ingredience, složení bez ropy
- Bohatý na anti-oxidanty, zvláčňující a hydratující
- Obsahuje přírodní Omega mastné kyseliny a zanechává tak rty jemné a vláčné
- Rostlinné oleje obnovují suché a rozpraskané rty
(můj volný překlad berte s rezervou, nebo se koukněte sami http://www.figsandrouge.com/our-products/lip-balm-tubes.php)





























A jak to vidím já?

Plusy:
Balzám opravdu splňuje to, co slibuje. Rty jsou po něm vláčné, hydratované, vydrží na rtech dlouho.
takže:
- Hydratace
- Zjemnění suchých rtů
- Dlouhá výdrž
- Krásné obaly
- Velké balení 12,5 ml
- Přírodní složení bez ropy, silikonů, parabenů a podobných lahůdek

Mínusy:
- Vůně. Já vím, že tohle je hodně individuální, ale očekávala jsem kokosovou-růžovou vůni. Kokosy necítím ani náznakem, zato cítím vyčáchlou růži. Trochu mi to připomíná "vůni" (pro mě smrad) karafiátů, nebo parfém nějaké staré dámy. Naštěstí se vůně celkem rychle vytratí, tak to ničemu tolik nevadí.
- Třpytky. Poměrně velké bílé kousky třpytek na mých rtech nevypadají úplně nejlíp.
- Aplikace. I když je balzám v tubičce, stejně ještě člověk musí použít prst aby ho rozetřel. Ale zase je to hygieničtější než jenom kelímkový balzám.

Takže si to shrňme: Figs&Rouge se povedl kvalitní balzám, ale nic moc lesk na rty. Účinky má dobré, vypadá a voní trochu hůř. Možná, že kdybych si vybrala jiný druh (třeba Cherry Blossom) bylo by to lepší.



















































A co vy? Vlastníte nějaký balzám od této firmy? Jak jste spokojené?

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...