Saturday, February 16

Avon BB krém


























Aneb BB mánie vrcholí :D. Včera jsem v DMku okukovala BB krém od Astoru, který je snad poslední drogerková značka, co ho ještě neměla. A asi jsem se přešáhla a zkoušela tmavější variantu testeru, jinak si to neumím vysvětlit, protože to, co jsem měla na ruce bylo příšerně tmavé a oranžové... Ale teď k BB krému od Avonu. Jak je vidět, nedočkavě jsem si koupila mini balení 5ml, což se lehce prodraží ve srovnání s normální velikostí. No, aspoň jsem mohla vyzkoušet odstín a případně nelitovat, že krém nevyužiju.


























Momentální cena v současném katalogu Avonu je kolem 160 korun. Což je asi nejlevnější neasijský krém, který si u nás můžeme pořídit. (Essence nepočítám, protože v případě jejich BB krémů mi to připadá jako vyhazování peněz).

Co krém slibuje?

V katalogu mají:
  1. Lehké složení
  2. Obsahuje vitamin E
  3. Obohacen o minerály
  4. Vyrovnává barevný tón pleti
  5. Pleť hydratuje
  6. Redukuje začervenání pleti
  7. Kryje nedostatky
  8. Vyhlazuje pleť
  9. S SPF 15
  10. Dodává pleti svěží vzhled
A jak to vidím já?

Je vidět, že Avon netroškařil, a svému Bíbíčku dal do vínku hned deset supervlastností. A já jsem samozřejmě byla skeptická, protože radši bych krém, který slibuje vlastností méně, třeba dvě, ale opravdu je splní, než krém, který jich má deset a nesplní nic. Ale byla jsem vyvedena z omylu a tohle BB jsem podceňovala neprávem.

Tak to vezmeme popořadě :).
Avon na to jde lišácky - BB krém se jmenuje Lehký tónovací denní krém, a dodávají, že je to péče o pleť a make-up v jednom přípravku. Takže je to BB krém nebo ne? 
Řekla bych, že je to spíše tónovací krém, ale na to má vyšší krytí. Na make-up zase kryje málo. Navíc je obohacen o minerály, vitaminy a SPF :D. Takže je to prostě BB cream západního (rozuměj evropského a amerického typu).
Je k dostání v pěti odstínech, samozřejmě menší nevýhodou je vybírání odstínu podle katalogu. Já jsem nakonec sáhla po odstínu Nude, který je přesně uprostřed a připadalo mi, že nemá růžový podtón.



























A ten opravdu nemá, má takový žluto-olivový podtón, který by mi seděl úplně přesně, kdyby nebyl o fousek tmavší. Ale na léto si ho asi přece jen pořídím.

Obsahuje miniaturní třpytky, kterých si člověk skoro nevšimne, ale i tak dodávají pleti rozzářený a zdravý vzhled. Tedy.. v ideálním případě, pokud máte problematickou a smíšenou pleť jako já, hrozí efekt diskokoule a pudr je nezbytný.
Krytí je tak menší střední, ale rozhodně lepší, než bych čekala. Na větší nedokonalosti je nutný korektor, přišlo mi, že krém se moc vrstvit nedá. 
Výdrž je taková typická pro BB krémy: na mé smíšené pleti tak 4-5 hodin, pudr to zvládne trochu prodloužit. Ovšem pak se dostáváme k tomu, že s pudrem přestává BB krém vypadat přirozeně (a že přirozeně vypadá, pokud to člověk nepřežene s nánosy).
Konzistence není úplně tekutá, spíše taková sametová, nanáší se dobře, na pleti je lehký, příjemný.
Jestli opravdu obsahuje vitamin E a minerály nedokážu posoudit (ale upřímně, tohle není žádné terno, spoustu make-upů má obohacené složení také).



























Takže si to pojďme shrnout:


Mínusy:

- slabší krytí (ale pořád celkem slušné)
- menší výdrž, hlavně na mastné a smíšené pleti
- nedá se moc vrstvit, má tendence vypadat "cakey" (jaký je český ekvivalent? :D koláčově?)
- lesklý dewy finish, což pro někoho může být výhoda, ale pro mě je to spíš nevýhoda (a taky je trochu lepivý)

Plusy:
- velké plus za odstíny se žlutým podtónem (protože upřímně, kolik z vás má opravdu pleť do růžova?)
- hezké a praktické balení
- cena
- lehká, dobře roztíratelná textura
- množství odstínů
- vyrovnává barevný tón pleti
- na pleti je příjemný, dělá ji hezkou :D nevím jak líp to popsat :)



























A pro koho je tento krém ideální? Pro normální pleť s menšími nedokonalostmi. Jako většina těhle západních tónovacích/téměř bb krémů. Ale upřímně, opravdu někdo s takovouhle pletí má potřebu používat make-upy nebo bb krémy? Takže podle mě i mastnější pleť s většími nedokonalostmi se s tímto krémem vypořádá, za předpokladu, že bude doplněn o korektor a pudr. 

Pokud ovšem toužíte po dokonalém flawless finishi a jste majitelka pleti, která má co skrývat, tohle není ideální volba. Já ho zatím používám na takové to domácí mazání a doufám, že ho budu moci více používat v létě, jednak kvůli odstínu, jednak kvůli stavu mé pleti (fingers crosssed).

Příště se podíváme na BB krém od Lioele.


A co vy, máte zkušenost s tímto BB krémem? Nebo vás tato mánie ještě nedostala? :)


2 comments :

  1. Ahoj, můžu se zeptat, kdybys měla porovnat krytí tohoto BB krému a BB Maybelline toho modrého, který je lepši? Rozmýšlím se mezi nimi. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...