Wednesday, February 5

Neonové plánování

  Dneska trochu jinak, po minulém dlouhém článku si dáme kratší a více koukací. Konkrétně bych vám ráda ukázala svůj letošní diář a jak celkově plánuji. Diář to není ledajaký, ale hned kulturní, má v sobě spoustu tipů na akce jako jsou výstavy, kina, divadelní hry a podobně. Nevýhodou je, že většina z nich je v Praze nebo Brně. Vyhovuje mi, že je přehledný, tak akorát velký, a líbí se i mi trochu retro design s plastovým obalem.
neony



   neonová žlutá
  Ze tří možných designů jsem si vybrala žlutý s trsátkem a fotkou. Další nezbytností jsou zvýrazňovače, post-it papírky, fixy, pastelky, barevné pásky a nejnovější vynález z mé vlastní dílny - samolepky pro každou příležitost. Udělané za pár hodin ve Wordu a vytisklé na samolepicí fotopapír. Je s tím trochu práce, ale spousta zábavy.
  Ty naprosto nejdůležitější věci si dávám jako poznámku do mobilu, protože přeci jen se tam koukám častěji, než do diáře.
  Největším problémem samozřejmě je, co si tam psát a psát si pravidelně. Naposledy na střední jsem měla tolik věcí a úkolů, že jsem si je musela zapisovat, abych je nezapomněla. Teď je to tak maximálně o zkouškovém období. Loni to dopadlo neslavně, tak uvidíme letos.
lebka kreslená
Lebčička
Samolepka a zlatá páska v akci
  Diář je týdenní, na jedné straně je datum, na druhé jméno, které je trochu hůře čitelné. Takže celkově má každý den jednu řádku na jedné stránce. Zkrátka jsem spokojená, snad ho budu letos používat pravidelně a budu mít spoustu akcí, které si tam budu moci zapsat :).

A co vy? Píšete si do diáře?

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...