Sunday, January 26

Sleek - Oh So Special!

  Před nějakou dobou se tu objevila recenze na konturovací paletku od Sleeku, dneska se podíváme na jejich oční stíny. Tohle byla moje první větší paletka se stíny. Předtím jsem si "vystačila" s duem od Essence, ale protože mi neslušelo, vzdala jsem se všech očních stínů. Pak jsem se zamilovala do Oh So Special a zjistila, že ani tak nebyla chyba v tom, že by mi ty od Essence neslušely, ale prostě to byly špatné stíny. Tohle je jiná báseň, skvěle se s ní naučí i začátečník jako já, a pokud to mohu posuzovat, jsou i poměrně kvalitní. Pojďme se na to podívat podrobněji.
oční stíny sleek
  Na fotce jsou to ty vzadu, opět jsou balené v papírové krabičce, po jejím otevření se dostaneme k tenké, matně černé krabičce.
  Jedná se o tu větší paletku. Jak jsem psala v předchozím příspěvku, vypadá to dobře, ale rychle se zapatlá, což je trochu škoda. Zase na druhou stranu na funkci to nemá žádný vliv, takže o co jde :). Ovšem oproti té druhé se hůře otvírá, na nehty to chce dávat pozor.
sleek oční stíny
  V paletce je celkem dvanáct stínů a houbičkový aplikátor, se kterým jsem to chvíli i zkoušela, než jsem si pořídila štětce. Jak je asi vidět, pět stínů je třpytivých, zbytek jsou matné. Barvami odpovídají tomu jak jsou v paletce, na oku vypadají stejně. Téměř všechny jsou pigmentované dobře, jediný slabý článek je bílá, ta mi přijde pigmentovaná nejhůř. A obecně jsou na tom asi trochu líp třpytivé stíny. 
sleek oční stíny
  Trochu práší a jejich výdrž bez báze je celkem průměrná, řekla bych tak půl dne než se začnou vytrácet, což platí hlavně u světlejších stínů. S bází je to samozřejmě lepší. Konzistence je poměrně měkká, snažím se vyhnout slovu máslová :D, ale to opravdu není. Názvy stínů jsou na folii, která je zábavná asi tak na dvě použití, pak neustále vypadává, nechce se zandat a je prostě lepší oželet, že nevíte, který stín používáte, ale zase vás nic neštve.
  Na běžné denní líčení používám The Mail na celé víčko, Gift Basket na vystínování a Boxed pro prohloubení stínu atd. A pak znovu The Mail na plynulejší přechody. Pokud chci večerní líčení používám Celebrate, což je moc pěkná tmavě vínová, nebo Glitz, která tady vypadá trochu světle, ale ve skutečnosti je to něco mezi tmavě šedou a modrou. Pomocí Boxed nebo Wrapped up někdy vykreslím obočí. Bow je vhodná do koutku oka nebo pod obočí, ale slabá pigmentace je opravdu mínus. Noir je druhou stranu pigmentovaná bohatě a s klidem nahradí linky ve fixu. Jediné, s čím jsem se ještě úplně neporovnala, jsou ty růžové. Čas od času je použiji společně s tou okrovou jako podklad, Organza je dobrá i jako rozjasňovač pod obočí, když dělám výraznější look, protože má opravdu pořádnou zásobu třpytek.
sleek oční stíny
SLEEK OČNÍ STÍNY
  A to by bylo asi všechno :). Pro mě je opravdu ideální na experimentování a učení, kvalitou bohatě převyšuje levné stíny, a vyhovuje mi i víc než různé mono stíny od Astoru nebo takové ty malé paletky od Rimmelu. Pořizovala jsem ji na internetu za cenu kolem tří stovek, což není úplně málo, ale pro všechny stíny, až snad na ten světlý fialový, jsem našla využití a vyplatí se mi.
  Sleek má celou řadu podobných paletek, rozhodně uvažuji o koupi další.

A co vy? Máte doma Sleek? Nebo dáváte přednost jiné značce?

1 comment :

  1. Ahoj, tuhle paletku jsem si chtěla pořídit přes net jenže mi příjde jiná než máš, jsou vnich vyrýsované mříšky a ty máš tak pěkně upláclé" :D Můžu se zeptat kde jsi ji koupila prosím? :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...