Sunday, January 19

Bourjois - Healthy Mix a Balance

  Dneska bych vám ráda představila překvapení roku 2013. Make-up, který jsem nejprve odsoudila jako naprosto nevyhovující, ale pak dostal druhou (možná spíš třetí nebo čtvrtou) šanci.
  Jak už z názvu napovídá, půjde o make-up od Bourjois. Konkrétně o Healthy Mix a pudr Healthy Balance. V poslední době jsem si všimla, že mají nové obaly, ale předpokládám, že obsah zůstal víceméně stejný. Hlavní výhoda těchto make-upů je ovocný koktejl, který se v nich skrývá a pomáhá hydratovat, rozzářit, chránit a vyrovnávat tón pleti. Také často bývá přirovnáván k dražším make-upům, nebo tomu nejlepšímu, co může drogerie nabídnout. Pro mě je jeho výhoda hlavně v tom, že má žlutý podtón. Jako opravdu žlutá/olivová, ani trošku růžové. To je snad poprvé, co jsem takovýhle odstín viděla, všechny ostatní byly buď moc růžové nebo zase oranžové. A tohle stačí k tomu, že si zasloužil čestné místo na kosmetické poličce, i když má i řadu nevýhod.
žlutý make-up

 Tak to vezeme od počátku - proč že mi nevyhovoval poprvé? Pořídila jsem si tmavý odstín, jak prosté. Znáte to - zkoušíte si odstín pod umělým světlem, všechno vypadá úplně jinak než ve skutečnosti, ale nervy napatlat si to na ruku a vyjít ven nemáte. Nakonec geniální úvahou dospějete k tomu, že si vezmete v pořadí 3. odstín, ačkoliv obvykle berete 1. A protože nic neděláte polovičatě, přihodíte i pudr ve stejném odstínu. Přesně po tomhle jsem radostně dorazila domu, hned se nalíčila... a vypadala, jak pomazaná blátem. Bylo to flekaté, bylo to tmavé prostě děs. Ale protože má mamka tmavší pleť než já, chtěla ho vyzkoušet. Kupodivu přišel tmavý i jí, ale jinak seděl, a tak mě požádala, ať koupím o odstín světlejší. Ten byl na ní moc světlý ale na mě akorát. Nějak nerozumím tomu, jak je možné, že mezi nimi byl takový rozdíl, když se jedná o po sobě jdoucí odstíny, ale nevadí. Takže 53 moc tmavá, 52 akorát.
žlutý make-up
  Vlevo je 52,vpravo 53. Další nevýhodou je, že docela dost oxiduje. Přiznám se, že nevím, jestli to není jen můj problém, protože mi to dělá většina make-upů, ale vidím to už i když je mám na ruce, ne jen na obličeji... tak či tak, odstín ztmavne a trochu zoranžoví. Pro mě je to pořád v normě, ale pokud je váš podtón růžový, asi bych to úplně nedoporučovala.
  Make-up má jemnou parfemaci, asi ovocná, nic konkrétního z ní necítím, ani mě neobtěžuje. Jako nejlepší způsob nanášení se mi osvědčil flat top štětec, když si s tím vyhraji pořádně zapracuji do pleti, výsledek je vyšší střední krytí. Pupínky a začervenalá místa zakrytá nejsou, ale obličej je solidně sjednocený, rozzářený.
bourjois healthy mix 53
  Slabší místo nastává s výdrží, která je sice obstojných 6-7 hodin, a klidně si ho vezmu do školy i když se vracím domu až večer, ale už v první půl hodině až hodině se mi začnou lesknout mastná místa. Takže jako první nos, později se přidá čelo, někdy i tváře. Pokud se nepřepudruji dosahuje to dost mastných výsledků :D.
  Tak nějak to souvisí i s jeho finishem, který je takový dewy, něco, po čem možná touží žena s dokonalou pletí, ale nechce ta, která má obličej plný hrbolků. Protože ty se leskem jen zvýrazní. No a proto já to doháním pudrem, ale dokážu si představit, že ho někdo nosí i bez něj.
  Ideální by asi byl pro suchou, normální i smíšenou pleť, na mastné by nejspíš dlouho nevydržel.

  Shrnutí:
+ žlutý podtón
+ dobré krytí
+ příjemná konzistence
+ neucpává mi póry, ani nezpůsobuje akné
+ působí přirozeně
- oxiduje
- zůstává lepivý/mokrý
- je trochu lesklý, takže potřebuje pudr, pokud máte větší nedokonalosti
- rychle se po něm lesknu

Hodnocení: 7.5/10
Sahám po něm, když si chci být jistá dobrým výsledkem, z barvy jsem nadšená, ale úplně dokonalý není.

A k tomu pudru - odstín je 53, tudíž tmavý, ale v létě mi celkem vyhovoval, v zimě jsem ho jeden čas používala na konturování. Je spíš máslový a docela rychle ubývá. Moc nematuje, spíš tak dotáhne celý look k dokonalosti a sametovému konci. Jsem zvyklá spíše na matující pudry, ale tohle je příjemná alternativa pro dny, kdy jsem nechtěla být úplně bez lesku.




No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...